نمایه کلیدواژه ها

ا

  • ارگونومی فرهنگی واکاوی اصول برندسازی دمنوش های گیاهی ایرانی [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 61-52]
  • امید به زندگی امکان سنجی کاهش اضطراب در کودکان مبتلا به سرطان 4 تا 6 ساله با بهره‌گیری از بازی‌ آگاهی‌بخش [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 26-18]

ب

  • برند سازی واکاوی اصول برندسازی دمنوش های گیاهی ایرانی [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 61-52]
  • بسته بندی واکاوی اصول برندسازی دمنوش های گیاهی ایرانی [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 61-52]

ت

  • تئوری اقتصاد سرریز سامانه و کیوسکِ هوشمندِ شهریِ اشتراک گذاری پوشاک؛ مدلی برای احیاء و ارتقاء فرهنگ بخشش ایرانیان [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 17-6]
  • تجربه مواد طراحی مواد محور (ام.دی.دی) : روشی برای طراحی تجربیات مواد [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 79-62]

ج

  • جام بررسی احساس کاربر از طراحی جام و صراحی نوشیدنی سنتی ایران [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 51-42]

چ

  • چاپگر سه بعدی به کارگیری زبان محصول، به عنوان واسط ارتباطی کاربر و فناوری در طراحی محصول جدید (مطالعه موردی پرینتر‌ سه‌بعدی خانگی) [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 41-28]

د

  • دمکراتیزاسیون کالا سامانه و کیوسکِ هوشمندِ شهریِ اشتراک گذاری پوشاک؛ مدلی برای احیاء و ارتقاء فرهنگ بخشش ایرانیان [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 17-6]
  • دمنوش واکاوی اصول برندسازی دمنوش های گیاهی ایرانی [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 61-52]

ز

  • زبان محصول به کارگیری زبان محصول، به عنوان واسط ارتباطی کاربر و فناوری در طراحی محصول جدید (مطالعه موردی پرینتر‌ سه‌بعدی خانگی) [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 41-28]

س

  • سامانۀ اشتراک گذاری سامانه و کیوسکِ هوشمندِ شهریِ اشتراک گذاری پوشاک؛ مدلی برای احیاء و ارتقاء فرهنگ بخشش ایرانیان [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 17-6]
  • سرطان امکان سنجی کاهش اضطراب در کودکان مبتلا به سرطان 4 تا 6 ساله با بهره‌گیری از بازی‌ آگاهی‌بخش [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 26-18]

ص

  • صراحی بررسی احساس کاربر از طراحی جام و صراحی نوشیدنی سنتی ایران [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 51-42]

ط

  • طراحی احساس‌گرا بررسی احساس کاربر از طراحی جام و صراحی نوشیدنی سنتی ایران [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 51-42]
  • طراحی با پسماند طراحی مواد محور (ام.دی.دی) : روشی برای طراحی تجربیات مواد [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 79-62]
  • طراحی تجربه طراحی مواد محور (ام.دی.دی) : روشی برای طراحی تجربیات مواد [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 79-62]
  • طراحی محصول به کارگیری زبان محصول، به عنوان واسط ارتباطی کاربر و فناوری در طراحی محصول جدید (مطالعه موردی پرینتر‌ سه‌بعدی خانگی) [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 41-28]
  • طراحی مواد محور طراحی مواد محور (ام.دی.دی) : روشی برای طراحی تجربیات مواد [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 79-62]

ف

  • فرهنگ بخشش سامانه و کیوسکِ هوشمندِ شهریِ اشتراک گذاری پوشاک؛ مدلی برای احیاء و ارتقاء فرهنگ بخشش ایرانیان [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 17-6]

ک

  • کاربرد خوشایند بررسی احساس کاربر از طراحی جام و صراحی نوشیدنی سنتی ایران [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 51-42]
  • کاهش اضطراب امکان سنجی کاهش اضطراب در کودکان مبتلا به سرطان 4 تا 6 ساله با بهره‌گیری از بازی‌ آگاهی‌بخش [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 26-18]
  • کودکان امکان سنجی کاهش اضطراب در کودکان مبتلا به سرطان 4 تا 6 ساله با بهره‌گیری از بازی‌ آگاهی‌بخش [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 26-18]
  • کیوسک هوشمند سامانه و کیوسکِ هوشمندِ شهریِ اشتراک گذاری پوشاک؛ مدلی برای احیاء و ارتقاء فرهنگ بخشش ایرانیان [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 17-6]

م

  • مبلمان شهری هوشمند سامانه و کیوسکِ هوشمندِ شهریِ اشتراک گذاری پوشاک؛ مدلی برای احیاء و ارتقاء فرهنگ بخشش ایرانیان [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 17-6]
  • محصولات خانگی به کارگیری زبان محصول، به عنوان واسط ارتباطی کاربر و فناوری در طراحی محصول جدید (مطالعه موردی پرینتر‌ سه‌بعدی خانگی) [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 41-28]
  • معناشناسی به کارگیری زبان محصول، به عنوان واسط ارتباطی کاربر و فناوری در طراحی محصول جدید (مطالعه موردی پرینتر‌ سه‌بعدی خانگی) [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 41-28]
  • مواد طراحی مواد محور (ام.دی.دی) : روشی برای طراحی تجربیات مواد [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 79-62]