ا
-
امامی، جمشید
امکان سنجی کاهش اضطراب در کودکان مبتلا به سرطان 4 تا 6 ساله با بهرهگیری از بازی آگاهیبخش [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 26-18]
ب
-
باقری طالقانی، ابراهیم
طراحی برای کاهش استرس؛چگونه می توان محصولی برای کنترل استرس طراحی کرد؟ [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 16-26]
پ
-
پاکدامن، محمد
آیا نیازی به فرایند تفکر طراحی وجود دارد؟ [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 52-59]
ت
-
تبیانی، کاوه
طراحــی وســیلۀ بــازی بــرای کودکان به منظور بهبود ارتباط و مهارت هــای اجتماعــی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 44-50]
-
تیموری، بهاره
بررسی احساس کاربر از طراحی جام و صراحی نوشیدنی سنتی ایران [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 51-42]
ج
-
جهانگیری، هدیه
بررسی احساس کاربر از طراحی جام و صراحی نوشیدنی سنتی ایران [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 51-42]
-
جواهری، پریناز
مطالعۀ مفهوم کانسپت استور در ایران؛ مقایسۀ فعالیت های کانسپت استورهای ایرانی با نمونه های خارجی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 6-15]
چ
-
چوپانکاره، وحید
امکان سنجی کاهش اضطراب در کودکان مبتلا به سرطان 4 تا 6 ساله با بهرهگیری از بازی آگاهیبخش [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 26-18]
خ
-
خرمی، راضیه
واکاوی اصول برندسازی دمنوش های گیاهی ایرانی [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 61-52]
-
خلخالی، امیربهادر
شوخ طبعیِ محصولات در طراحی احساس گرا و نقش آن در ارتباط بین کاربر و محصول [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 36-43]
ر
-
رحمانی، کامران
طراحی برای کاهش استرس؛چگونه می توان محصولی برای کنترل استرس طراحی کرد؟ [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 16-26]
-
رزاقی، محمد
سامانه و کیوسکِ هوشمندِ شهریِ اشتراک گذاری پوشاک؛ مدلی برای احیاء و ارتقاء فرهنگ بخشش ایرانیان [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 17-6]
-
رزاقی، محمد
افردنس و کور رنگی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 28-35]
-
رهایی، کیارش
به کارگیری زبان محصول، به عنوان واسط ارتباطی کاربر و فناوری در طراحی محصول جدید (مطالعه موردی پرینتر سهبعدی خانگی) [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 41-28]
س
-
سرانجام پور، نازنین
سامانه و کیوسکِ هوشمندِ شهریِ اشتراک گذاری پوشاک؛ مدلی برای احیاء و ارتقاء فرهنگ بخشش ایرانیان [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 17-6]
ش
-
شکیبامنش، امیر
سامانه و کیوسکِ هوشمندِ شهریِ اشتراک گذاری پوشاک؛ مدلی برای احیاء و ارتقاء فرهنگ بخشش ایرانیان [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 17-6]
ص
-
صادقی نائینی، حسن
واکاوی اصول برندسازی دمنوش های گیاهی ایرانی [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 61-52]
ع
-
عرب، غزاله
طراحــی وســیلۀ بــازی بــرای کودکان به منظور بهبود ارتباط و مهارت هــای اجتماعــی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 44-50]
ف
-
فارغ، سید علی
شوخ طبعیِ محصولات در طراحی احساس گرا و نقش آن در ارتباط بین کاربر و محصول [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 36-43]
م
-
مقدم، نسرین
به کارگیری زبان محصول، به عنوان واسط ارتباطی کاربر و فناوری در طراحی محصول جدید (مطالعه موردی پرینتر سهبعدی خانگی) [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 41-28]
-
ملاح زاده، مهکامه
مطالعۀ مفهوم کانسپت استور در ایران؛ مقایسۀ فعالیت های کانسپت استورهای ایرانی با نمونه های خارجی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 6-15]
ه
-
هرسینی، صبا
طراحی مواد محور (ام.دی.دی) : روشی برای طراحی تجربیات مواد [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 79-62]
ی
-
یشمی، نگین
امکان سنجی کاهش اضطراب در کودکان مبتلا به سرطان 4 تا 6 ساله با بهرهگیری از بازی آگاهیبخش [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 26-18]
عبارت مورد نظر شما با هیچ یک از موارد همخوانی ندارد