نمایه نویسندگان

آ

ا

  • امامی، جمشید امکان سنجی کاهش اضطراب در کودکان مبتلا به سرطان 4 تا 6 ساله با بهره‌گیری از بازی‌ آگاهی‌بخش [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 26-18]

ب

  • باقری طالقانی، ابراهیم طراحی برای کاهش استرس؛چگونه می توان محصولی برای کنترل استرس طراحی کرد؟ [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 16-26]

پ

  • پاکدامن، محمد آیا نیازی به فرایند تفکر طراحی وجود دارد؟ [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 52-59]

ت

  • تبیانی، کاوه طراحــی وســیلۀ بــازی بــرای کودکان به منظور بهبود ارتباط و مهارت هــای اجتماعــی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 44-50]
  • تیموری، بهاره بررسی احساس کاربر از طراحی جام و صراحی نوشیدنی سنتی ایران [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 51-42]

ج

  • جهانگیری، هدیه بررسی احساس کاربر از طراحی جام و صراحی نوشیدنی سنتی ایران [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 51-42]
  • جواهری، پریناز مطالعۀ مفهوم کانسپت استور در ایران؛ مقایسۀ فعالیت های کانسپت استورهای ایرانی با نمونه های خارجی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 6-15]

چ

  • چوپانکاره، وحید امکان سنجی کاهش اضطراب در کودکان مبتلا به سرطان 4 تا 6 ساله با بهره‌گیری از بازی‌ آگاهی‌بخش [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 26-18]

خ

  • خرمی، راضیه واکاوی اصول برندسازی دمنوش های گیاهی ایرانی [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 61-52]
  • خلخالی، امیربهادر شوخ طبعیِ محصولات در طراحی احساس گرا و نقش آن در ارتباط بین کاربر و محصول [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 36-43]

ر

  • رحمانی، کامران طراحی برای کاهش استرس؛چگونه می توان محصولی برای کنترل استرس طراحی کرد؟ [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 16-26]
  • رزاقی، محمد سامانه و کیوسکِ هوشمندِ شهریِ اشتراک گذاری پوشاک؛ مدلی برای احیاء و ارتقاء فرهنگ بخشش ایرانیان [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 17-6]
  • رزاقی، محمد افردنس و کور رنگی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 28-35]
  • رهایی، کیارش به کارگیری زبان محصول، به عنوان واسط ارتباطی کاربر و فناوری در طراحی محصول جدید (مطالعه موردی پرینتر‌ سه‌بعدی خانگی) [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 41-28]

س

  • سرانجام پور، نازنین سامانه و کیوسکِ هوشمندِ شهریِ اشتراک گذاری پوشاک؛ مدلی برای احیاء و ارتقاء فرهنگ بخشش ایرانیان [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 17-6]

ش

  • شکیبامنش، امیر سامانه و کیوسکِ هوشمندِ شهریِ اشتراک گذاری پوشاک؛ مدلی برای احیاء و ارتقاء فرهنگ بخشش ایرانیان [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 17-6]

ص

  • صادقی نائینی، حسن واکاوی اصول برندسازی دمنوش های گیاهی ایرانی [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 61-52]

ع

  • عرب، غزاله طراحــی وســیلۀ بــازی بــرای کودکان به منظور بهبود ارتباط و مهارت هــای اجتماعــی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 44-50]

ف

  • فارغ، سید علی شوخ طبعیِ محصولات در طراحی احساس گرا و نقش آن در ارتباط بین کاربر و محصول [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 36-43]

م

  • مقدم، نسرین به کارگیری زبان محصول، به عنوان واسط ارتباطی کاربر و فناوری در طراحی محصول جدید (مطالعه موردی پرینتر‌ سه‌بعدی خانگی) [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 41-28]
  • ملاح زاده، مهکامه مطالعۀ مفهوم کانسپت استور در ایران؛ مقایسۀ فعالیت های کانسپت استورهای ایرانی با نمونه های خارجی [دوره 29، شماره 42، 1398، صفحه 6-15]

ه

  • هرسینی، صبا طراحی مواد محور (ام.دی.دی) : روشی برای طراحی تجربیات مواد [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 79-62]

ی

  • یشمی، نگین امکان سنجی کاهش اضطراب در کودکان مبتلا به سرطان 4 تا 6 ساله با بهره‌گیری از بازی‌ آگاهی‌بخش [دوره 29، شماره 41، 1398، صفحه 26-18]