TY - JOUR ID - 562 TI - بررسی اهمیت سطوح مختلف طراحی احساس گرا در ایجاد ارتباط موثر با مصرف کننده JO - دستاورد JA - DASTAVARD LA - fa SN - 1025-0840 AU - حاتمی سعیدآبادی, مهدیه AU - محب شاهدین, یلدا AU - محتشم امیری, سعیده AD - دانشجوی کارشناسی ارشد طراحی صنعتی، دانشگاه آزاد اسلامی AD - مدرس دانشکده هنر و معماری، دانشگاه آزاد اسلامی Y1 - 2017 PY - 2017 VL - 27 IS - 38 SP - 32 EP - 41 DO - 10.30480/dastavard.2017.562 N2 - UR - http://dastavard.journal.art.ac.ir/article_562.html L1 - http://dastavard.journal.art.ac.ir/article_562_f1036702463139219d8e0fbe846c96e0.pdf ER -